Green dream.

 Witajcie kochani!

Dawno mnie tutaj nie było, jednak zajęta byłam tworzeniem dla Was kilku tutoriali, stylizacji, a także obrabianiem zdjęć z sesji zdjęciowych. Przedwczoraj wróciłam także z pięknej i dzikiej wyspy Zakynthos za którą już tęsknię. Był to dla mnie raj <3 Zrobiłam pełno cudownych zdjęć widoków, które zobaczycie tutaj na dniach. Mam nadzieję, że stęskniliście się za mną tak samo jak ja za Wami :* Zostawiam Was teraz z piękną Wiką :)



Modelka: Wiktoria Pajdzińska :*
Stylizacja: mua ;)
Make-up: wspólnie





















6 komentarzy :

  1. Ale fajny klimat na tych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia - piękne ... strój dosyć pomysłowy
    na pewno zapamiętam mile tę twoją sesje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia. Bardzo ciekawie wykonany strój ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsze zdjęcie przed lustrem zdecydowanie ma coś w sobie :)

    dodaję do obs., bo ciekawa jestem Twojego rozwoju ;)

    http://aniapiotrowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia! Bardzo pomysłowe, gratuluję inwencji twórczej:) Tak, okolice Żywca właśnie. Było rok temu, a następne jest w sierpniu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.