Photoshoots with Martyna and Julia



Obsypuję Was dzisiaj zdjęciami zrobionymi w listopadzie. Nie było czasu na wrzucenie ich w internety, ale nadszedł i na to czas ;) 


W ten dzień wyziębiło nas niemiłosiernie. Niestety mam takie szczęście...gdy już umówię się na zdjęcia to nagle psuje się pogoda. No cóż nic się na to nie poradzi ;)

Modelowały dla mnie Martyna Otrząsek i Julia Tomiczek - dziękuję dziewczyny, że byłyście takie wytrwałe wtedy :*

___________
ENG

For today I have to you photos from photoshoots with Julia and Martyna, which were taken in November. It was cold day and the weather wasn't very merciful for us. But I'm such lucky person that weather breaks when I want to go to take photos ;)

My models are beautiful girls - Martyna Otrząsek and Julia Tomiczek :)














19 komentarzy :

  1. Piękne dziewczyny i piękne zdjęcia! Podoba mi się w jakim klimacie zostały utrzymane. Buziaki przesyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kobitki i wcale nie wyglądają na wyziębione;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff to dobrze, bo bałam się, że od razu będzie widać, że było zimno ;)

      Usuń
  3. świetne zdjęcia kochana! Dobra robota :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :) Dziewczyny prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. BEAUTIFUL PICS!!!
    happy W.E.!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie jednej z dziewczyn mi sie podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, sama się zastanawiałam, czy nie pójść do Ciebie na jakąś sesję ;)
    nominuję Cię do LBA, na moim blogu dowiesz się więcej, pozdrawiam ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jak najbardziej :* A cóż to takie to LBA? Zaraz do Ciebie zerknę :)

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia i przepiękne modelki :) Zdjęcia mi się baaardzo podobają!
    Ja sama muszę się zabrać za jakieś pstrykanie, bo oprócz fotografii na uczelni to słabo z tym u mnie :) Pozdrawiam Cię:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i śliczne dziewczyny :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.