Boże Narodzenie | Christmas Day



Witajcie Kochani!

Jak Wam mijają Święta? :* Mam nadzieję, że w rodzinnej, pełnej miłości, spokojnej i ciepłej atmosferze :)



Tyle czasu poświęca się na przygotowania przed Wigilią. Odlicza się każdy dzień, godzinę do Bożego Narodzenia... ale gdy Święta już tak na dobre się zaczną czas płynie ZBYT SZYBKO! Jest to świetny czas,aby spędzić go z rodziną, odpocząć od codziennego zgiełku i obowiązków, a do tego pomyśleć trochę nad życiowym celem ;) Mam rację? ;) 


Wczoraj nie dodawałam posta, bo byłoby to niezwykłym nietaktem! Święta są dla rodziny ot co, a blog może poczekać chociaż ten jeden raz w roku ;) Małe podsumowanie ostatnich dwóch dni: najadłam się za wszystkie czasy, wypróbowałam wreszcie mojego Instax'a, który od 2 miesięcy leżał w szafie i się kurzył, ale nadszedł na niego czas, bo i okoliczności są wyjątkowe <3, dostałam pełno pięknych i wymarzonych prezentów w tym 4 pary butów-czego kobieta można chcieć więcej? <3, wygrałam raz w Scrabble i zaraz wciągnę drugą miskę Makówki :D  Co Wy porabiacie w te Święta? Proszę nie mówcie tylko, że siedzicie na komputerze od rana do wieczora ;) Wyjmijcie z szafy planszówki, bo na pewno macie z kim dziś zagrać! :)











14 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia!

    Zdrowych, wesołych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) wesołych <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek :)
    Ja spędzam czas z rodziną, ale na bloga zerkam ;)
    Wesołych ;p

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygladasz Renifereczko ;)
    A ja leniuchuje z moim przed tv :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie genialne zdjęcia i prezenty < 3 też dostalam słuchawki więc się jaram haha :D a ja sie moge spotkac nawet i za 2 tygodnie na nieoficjalnym spotkaniu :D tylko Ty na Śląsku studiujesz, a normalnie jesteś z ;D?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo! Piękne zdjęcia. :) Ja te święta spędzam leniwie, ale chyba w końcu o to chodzi, aby wreszcie się nigdzie nie spieszyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! Wesołych świąt :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeej, aké ste pekné! Krásne fotky! <3
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny sweter! <3
    Ps. Zapraszam na nowy wpis oraz konkursy, które dziś się kończą :P -> https://www.facebook.com/Magiclovv/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/899535440124174/?type=3&theater
    Spróbuj może akurat szczęście się do Ciebie uśmiechnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Planszóweczki to super sprawa ;-) zwlaszcza na wolne dni ;-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny sweterek :-) obserwuję !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdjęcia :) Dziękuję bardzo za miły komentarz na moim blogu! :*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.