Classic oldschool ADIDAS


Przeglądając Instagramy znalazłam milion fotek dziewczyn w takich oldschoolowych spodniach i od razu przypomniało mi się, że przecież też mam podobne! W dodatku mają z 25 lat i są z młodości mojej Mamy! To się dopiero nazywa oldschool w pełnym wydaniu :)

Dobra wstyd się przyznać, ale do spodni ledwo się zmieściłam... taką chudzinką była moja mama :) Przynajmniej do zdjęć wciągnęłam brzuch i tyłek jakoś wcisnęłam :D Oczywiście w całości nie mogło też zabraknąć jakiegoś markowego akcentu, więc jest t-shirt Adidas. Teraz możecie mi mówić TYPOWA LASKA Z INSTAGRAMA hahaha :D Żegnam Was i lecę zaparzyć sobie herbatkę, potem śmigam pod kocyk, bo coś się w tym tygodniu przeziębiłam. Miłego dnia :*



|| When I was scrolling Instagram pics I found a million of girls wearing oldschool jeans and I called to mind I have got similar! In addition it's 25 years old and I inherited it form my mum! Now that's old-school in the full edition :)

Ashamed to admit it, but it was hard to wear these jeans for me ...  my mum was spinner :) At least I hold in mine's stomach and I pushed my butt into it :D Of course I couldn't also miss some branded accent, so I'm wearing Adidas t-shirt. Now you tell me TYPICAL CHICK FROM INSTAGRAM hahaha :D Now I am going to brew a cup of tea and go to hide under the blanket, because I caught a cold. Have a nice day :*







9 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.